måndag 10 november 2008

Hemsläpning

...
När man i livet provar nya saker ser jag det som att jag är praktikant i olika branscher. I lördags fick jag PRAO:a på ett nytt jobb som sjuksyrra/flyttgubbe då jag och Montell släpade hem den mest onyktra människa jag sett i hela mitt liv. Karln hade inte en muskel i hela kroppen fungerande. Den gången Hasse blev nersupen av Gotte och blev så full att han totalt sumpade middag med fru och vänner till familjen, framstår som rena nybörjar-drickningen i jämförelse. Eller snarare, Hasse hade kunnat vara den här killens chaufför. På vägen hem kommer det upp en polisbil och undrar hur det står till, varpå dom otroligt nog låter oss gå vidare efter vi bedyrat vårt helhjärtade engagemang.

Har magnifik träningsvärk i mina armar och det är ingenting som gör min tennisarmbåge friskare. Tror det det framstår som amatörproblem i jämförelse med den bakfylla Mr hemsläp lär lida av. Jävla sprit.

Inga kommentarer: