lördag 22 november 2008

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej

...
Fuck me sideways.....

Jag har tidigare nämnt att jag i present förra helgen fick en elektronisk våg. Den är nu monterad och klar. Vid invägningen hoppades jag på cirka 85 kg. Detta för att upprätthålla illusionen jag själv skapat att jag senaste året gått ner marginellt eller åtminstone gått jämnt upp.

Not to be. Vågjäveln stannade på 90,7 kg och instinkitvt spydde jag genast upp middagen. Det ska bli mitt nya motto. Äta mängder med onyttig mat och sedan kräkas bort allting. Jag ska bli så smal, att när jag står på ett par slalomskidor med bindningar inställda på 85 kg, kommer jag inte ens glida iväg eftersom den där lilla spärren inte trycks ihop. XXXXS, here i come....

Nu blir det lite choklad och sedan en midnatts-kräkning....

So long

//Greven

Inga kommentarer: