lördag 22 november 2008

Våg våg på golvet där, säg mig vem som tjockast i världen är...

...
Vågen var idag aningen mer samarbetsvillig och stannade på 89,7 kg. Fortfarande för mycket, men en smula mer realistiskt. Det betyder ett kilo ner sedan igår. Fortsätter jag i det här tempot väger jag runt 80 kg vid nästa helgs biljardtävling.

Den logiken som jag nyss hade har i alla tider använts av spelare som inte inser vad varians och flukuationer är.

"Om jag vinner 4.532 kr varje dag kommer jag på en månad få in lite mer än 100.000. Det här verkar ju lätt, man kanske skulle sluta jobba"

Grattis till Rille som vann sin match i lagligan, alltså lagspel på vetgirig.nu. Laget heter "Detärtomt" och består förutom av Rille av mig och Hedersgurra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, är själv med på vetgirig (topplistan och SM) men dock inte i lag, ingen vill väl spela med världens största Oture??

/Pal

Marcus sa...

Fast du borde vara bra på vetgirig. Vi kan ta en duell någon gång?

Anonym sa...

taget!

/Pal

Anonym sa...

Vann Rille? Verkar trovärdigt...

/Heders