onsdag 19 november 2008

Tårta....

...
Trodde aldrig den här stunden skulle komma. Nu pratar jag inte om min 30-års dag, vilken är imorgon.

Utan att jag på grund av födelsedagen bjuder på tårta i min lägenhet på Väster 27 imorgon eftermiddag/kväll. För den som vill. Jag står till och med för tårtan och jag ska villigt erkänna att det blir mitt första tårt-köp. Undra om min orutin kommer märkas i kön. Eller man kanske skulle baka sin egen tårta. Haha, lustig tanke. Vad sjukt. Som om nån någonsin gjort det.

Dom som känner mig vet att det är rätt trassligt att komma in i min lägenhet. Det händer inte särskilt ofta så man kan nästan säga att det är en exklusiv visning av en inte fullt lika exklusiv lägenhet. Den enda lägenhet mer svårforcerad är Tonkes. Dit kommer inte ens sotaren in.

5 kommentarer:

Anrik sa...

Stora grattis !!

Marcus sa...

Anrik: Ty och ändå lite ul

Anonym sa...

Grattis din olycka!
Modigt att bjuda på tårta för första gången (bjuda på nåt över huvud taget för första ggn?? :D ) när man bor 25 mil bort!!!

*plockar fram cykeln*

/Pal

Anonym sa...

Är det ok om jag och några väldigt hungriga bekanta (du vet mkt väl vilka jag menar) kommer förbi? Lätt värt 40 mil t o r.
Om du mot förmodan lyckas baka en egen tårta, skulle jag gärna vilja att du lägger ut en liten bild på den.haha

Förresten, om man får man fråga, vad önskar du dig mest i världen i present? Rimlig eller orimlig.
Dock, att sätta dina kompisar på transfer-listan är inte ett alternativ.

James Liii Wattana

Marcus sa...

Lee: Vad jag önskar mig helst av allt i hela världen? Svår fråga.

Lycka är ju alltid trevligt. Fast det finns en annan sak som är mer intressant och som dessutom kan köpa lycka. P O L L E T T E R!!!!!

Ta med broder Jens och Rillis och kom på tårta vettja. Säg till innan bara så jag hinner sätta konditorn i arbete.