söndag 19 oktober 2008

Det går som på en osmord räls

...
Sitter på tågstationen i Gävle och väntar på mitt 21:27 tåg som enbart blivit försenat med en hel timme. Det beror på en urspårning i Stockholm och det påverkar över 10.000 resenärer, enligt Aftonbladet. Hyggligt irriterande. Dessutom är biljettautomaterna ur funktion så jag kan inte ens hämta ut den. Gissningsvis kommer konduktören att protestera när jag visar upp mitt bokningsnummer istället för en pappersbiljett. 

Trasig från igår kombinerat med tåg-debaclet gör att jag är farligt nära gränsen för vad som accepteras, så om det börjar jävlas med biljetten kan det bli en total urspårning från min sida.

Gårdagens fest var väldigt trevlig och jag återkommer om den imorgon. Tog några bilder som jag tänkte ladda upp oxå.


Inga kommentarer: