måndag 13 oktober 2008

Morgon-rapport

...
Så har man då sökt sitt första jobb på ett antal år. Jag har aldrig varit något stort fan av CV-skrivning där varenda liten detalj ska inkluderas. Kan i och för sig bero på att det med mina knasiga sysselsättningar inte funnits så många detaljer värda att nämna.

Ser att börsen rusar uppåt idag. 6% i skrivande stund. Intressant start på dagen och hoppas det vänder den negativism som varit. Inte alls säkert dock, om USA öppnar ner kommer det bli sälj,sälj, sälj sista timmarna.

Igår spelade jag en Omaha Hi/Lo turnering och synade av hela min stora stack med bästa möjliga låg-hand. Trodde jag. Det visade sig att jag inte hade någon låg och dundrade ut mig med att i princip ha spelat brädan. Skickligt.

Gårdagen var i övrigt en trött historia. Var nere på Skeppsbron och åt en stor pizza med Jonas vid 6-tiden. Efter det tvärslocknade jag och har i princip sovit nonstop till kl 08. Tror jag ska ta en promenad även idag. Såg nämligen några bilder av mig själv på facebook från ett par år sedan. Det räcker så....

Inga kommentarer: